środa, 14 marca 2012

sunflowerbag


Zofija nie chciała szyć. Bunt. Z doświadczoną szwaczką sprawdziłyśmy możliwe przyczyny problemu i nic. Uparła się. Nie i koniec!
Usiadłam przed nią i mówię: Słuchaj to nie przypadek, że jesteśmy razem. Przecież nie mogę Cię teraz odsyłać do serwisu.
Przeprowadziłam konserwację, nasmarowałam olejkiem, przełożyłam szpulkę na dalszy słupek i doszłyśmy do porozumienia.
Przecież nie mogło być inaczej.
Teraz szyje jak... czołg!
Musiałam chyba bardziej poznać jej wnętrze. Może należy do nieśmiałych ;)

A tutaj pierwsze 'tworzywo' razem z Zosią uszyte (w ogóle pierwsze uszyte na maszynie).
Słonecznikowa torba na zakupy dla Ani.
Torba zrobiona z tego samego materiału, co makowa. Słoneczniki namalowałam flamastrami do tkanin- na prawdę polecam mało doświadczonym malarkom. Pasek i podszewka uszyte z bawełnianej zasłonki.

  
  a w środku niespodzianka-kieszonka

 






6 komentarzy:

  1. Aaaa, BOSKO - wiedziałam, że bawełniane cudo zrobi swoje, ale nie wiedziałam, że AŻ tak...
    No i, to nie jest przypadek, że Zofia jest blisko Twoich rąk i trzepocze rzęsami z radości od Twoich nowych twórczych pomysłów ♥♥♥

    p.s. Anna Wu - to farciara, słonecznikowa ;)))
    chciałabym popatrzeć w jej oczy, kiedy tu przyjdzie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację Maryś - "zapocona" farciara..! szczęściara..!
    DZIĘKUJĘ !!! Już się na zakupy szykuję...
    PRZECUDNA...
    DZIĘKUJĘ...
    TULĘ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, ale mi się czaruje! No normalnie popadnę w otępienie, że można tak spod serca podzielić się i to rośnie, rośnie, rośnie - nie maleje!
      Ha, ale to nie koniec, Anno Wu - zaraz coś zobaczysz, niesamowicie się w czasie zbiegamy ;)))))))
      KW

      Usuń
    2. proszę :) cieszę się, że się podoba

      Usuń
  3. w 9 komentarzu Bezdomna napisała (cytuję)
    To ja pomogę - przy okazji może komuś się przyda ;)

    Po prawej stronie klikamy kolejno:
    Projekt -> Układ -> Dodaj gadżet
    wyświetli się okno z której wybieramy gadżet "zdjęcie" - chyba dziesiąty od góry.

    i wypełniamy
    - tytuł - dajemy jaki chcemy np Candy u Wioletty
    - podpis - co chcemy np datę zakończenia candy
    - link - adres posta dotyczącego candy, o którym mowa w tym przypadku to: http://bezdomna-szafa.blogspot.com/2012/03/candy.html
    - Obraz - zaznaczamy opcję "z internetu". aby otrzymać adres obrazka klikamy na żądanym obrazku prawym przyciskiem myszy i wybieramy z listy "kopiuj adres URL grafiki" i wklejamy w przeznaczoną do tego rubryczkę - pamiętamy, aby przejechać kursorem na koniec linijki/adresu... bo inaczej ma problem z załadowaniem grafiki poprawnie.
    Adres URL do mojego obrazka to: http://1.bp.blogspot.com/-TnC1MbkNpfQ/T1kgIq0SybI/AAAAAAAAAmE/q7W1J2ADcD4/s400/CANDY_31-03-2012_v2.jpg
    Zmniejsz aby dopasować zostawiamy zaznaczone ptaszkiem. i klikamy zapisz :D

    Mam nadzieję, że pomogłam i będziesz mieć ułatwione zadanie na przyszłość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widziałam te wskazówki i skorzystałam (efekt na dole :P) i nawet dziękowałam Bezdomnej Wioletcie, że je zamieściła :)

      Usuń