czwartek, 24 maja 2012

happiness is easy :)


Dawno mnie nie było... 
Maj nie sprzyja tworzeniu. Coś tam się szyje po trochu, ale jeszcze nic nie jest do końca zrobione. Nie wiem co się dzieje. Tyle rzeczy robię jednocześnie i niczego sfinalizować nie mogę. Nawet książek czytam  kilka na raz. 
Tak sobie leżą to tu to tam, albo robią za dodatkowy balast w mojej torebce.  Czasem jakąś dopadnę i rozdział przeczytam.
A maj sprzyja leniuchowaniu na słońcu, albo leżeniu w trawie i szukaniu czterolistnych koniczynek.
Znalazłam jedenaście w ostatni weekend się pochwalić muszę. Tyle szczęścia, że aż nie wierzę. Oddałam trochę (się musiałam szczęściem podzielić) a co mi zostało nakleiłam na słoiczek. 
Będzie teraz przynoszącym szczęście słoikiem. Co tam włożę magicznie się pomnoży ;) 

 

I słoniki na szczęście zrobiłam. Ostatnio usłyszałam, że te z opuszczoną trąbą są spokojne i to one przynoszą szczęście i wymyśliłam takie. 








Są mięciusie i przytulaste. Pomysł autorski. Wszelkie prawa zastrzeżone... ble ble ble :) Zielony Szalony dla jednego świrusa małego, a Różowy Klimtowy (tak mi jakoś przychodzi na myśl) dla Olci Margolci.
A w planach ogromne słoniopoduchy :)

Pozdrawiam majowo, wakacyjnie, cieplusio, słonecznie :)
I szczęcia życzę! Niech się mnoży Wam!


 

 

4 komentarze:

  1. Aż na sam widok słoiczka od ucha do ucha się roześmiałam!!!! Cudownie...ja już w tym roku tez szukałam, znaleźć nie mogłam;(
    Jak dla mnie doba jest zdecydowanie za krótka, to że, jak zauważyłaś, coś się dzieje jednocześnie na blogu to koszt poświęcenia czegoś innego;(( ale to silniejsze ode mnie;))
    Ale u Ciebie jednak też się coś działo, tym razem szyciowo;) Superaśne słoniki!!!Miłego dzionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile masz tych Słoni? Zresztą, nieważne, poproszę jednego Pana Słonia!

    Starszy Brat Taty Sabinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) hehehe nie mam już, ale powiedz w jakiej chcesz kolorystyce i czy mniejszy taki czy poduchę. Się zrobi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki mniejszy, oczywiście zielony! ;)

      Usuń