poniedziałek, 4 czerwca 2012

tell me why I don't like mondays?


Listonosz przyniósł dzisiaj przesyłkę, bo do skrzynki nie weszła.
Pięknie ozdobioną :)


 
Gdyby tak wszystkie priorytety musiały być ozdobione Motylami od Didre i Rudą Marysi...


A środku...



W pięknych kolorach zeszyt na zapiski moje :)
Strasznie się cieszę. To pierwsza przegrana, w której coś wygrałam :D
A może takie już konkursy Maryś. Nawet jak przegrasz to wygrasz.
I mam akwarelę Maryś...
Chciałam napisać, że ulubioną, ale lubię wszystkie! Nie mogłabym wybrać.
Bardzo, bardzo dziękuję!

I ja nie lubię poniedziałków :D

A ode mnie dla Maryś specjalnie wygrzebane z zakamarków:
 "Kredą po betonie", czyli street art by Sabina :P 

19 komentarzy:

  1. jaki MOTYL, ŁAAAAA :)))
    No i super, a najlepiej rysować "tuż przed deszczem" - Myśmy tak z koleżanką mazały mandale - a potem deszcz je cudnie rozmywał - film można by nakręcić
    No i super szybko dochodzi ta poczta - w szoku jestem :)))) Hahaha
    I skaczę, bo choć to nie karburator, to zawsze "wygrana", ale nie do końca przegrana, bo pierwszy etap "ściana" był nie przez każdego tak błyskotliwie rozszyfrowany hihihi
    Skaczę z radości ♥♥♥
    A Sabince od Mysi :)************

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się - karburator - mistrzostwo świata :)

      Usuń
    2. Uhu hu hu dookole obdarowane trafnie - radość w sercu ♥
      Jedynie flaming niewypalił, ale próbujemy dalej - okazja goni okazję hihihi

      Usuń
  2. Ja bardziej skaczę!!! :D Sabina wycałowana :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już to oczyma wyobraźni zobaczyłam - hihihi

      Usuń
  3. Ja też własnie dostałam...jest cudowny!!!!!
    Masz całkowitą rację, że mimo iż przegrałyśmy to wygrałyśmy...nasza cudowna Maryś!!!
    Muszę swojej Mani sprawić kredę...jeszcze nie malowałyśmy nią na chodniku...super sprawa!!!
    Uściski ogromne ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, ja do Ciebie a Ty do mnie;))

      Usuń
    2. a ja za wami biegam :))))
      i mam łezki z radości :)))
      hihihi

      Usuń
    3. i ja też biegam bo zobaczyłam, że u Susanny czerwony woreczek taki Marysiowy się pojawił na zdjęciu i sobie patrzę jak inni się cieszą i się współcieszę :D

      Usuń
  4. Ach,drugi raz dziś widzę Marysiowy prezent... to znak dla mnie, że i do mnie listonosz zbliża się z pakunkiem i będę miała coś przez Marysiowe rączki stworzone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam, że już był listonosz :)

      Usuń
  5. Ooo jaka śliczna ... Cudowna akwarelka. Maryś jest MEGA :) Po prostu anioł nie człowiek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co nie :) Dzięki Maryś jeszcze raz!

      Usuń
  6. Halo, tu dookole.
    Zrobisz herbatę ??
    :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz jeszcze ochotę na herbatę? :P

      Usuń
  7. Piękne tu u Ciebie zdjęcia! Zeszyt niech się wypełnia powoli, żeby starczył jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No fantastyczna przesyłka :))

    OdpowiedzUsuń
  9. My też lubimy listonosza i tak "OZNAKOWANE" przesyłki :)

    POZDRAWIAMY
    MONTAŻOWNIA

    OdpowiedzUsuń