niedziela, 13 stycznia 2013

wznieś serce nad zło...

Serce mam :)



    Nie to, że wcześniej nie miałam serca tylko teraz takie zrobione przeze mnie samą na szydełku mam hihi.
Już mi szydło nie straszne, tylko czasubrak (lubię marysiowe slowotwórstwo, tak jak stachurowe) i włóczkobrak (tym razem mój słowotwór)... ale liczę na poprawę bytu  w 2013 i zobaczycie jak się rozwinie pasja na razie niedorozwinięta jeszcze :D
To znaczy piszę tak, bo ja to słomiany zapał mam i kiedy Wam napiszę to większa szansa, że dotrzymam sobie danego słowa, bo już zapisane było i przeczytane, co najlepsze, przez wielu.
    A brak konsekwencji to jedna z moich wad, z którą walczę od lat. (wiem, wiem blog to nie miejsce na takie rzeczy jak pisanie o swoich wadach, ale cóż, oprócz tej pięknej i wspaniałej części mam też tą brzydką i z wadami. No i powiedziałam Wam prawdę... Już wiecie, ale nie opuszczajcie mnie, proszę...) Dużo rzeczy mam w planach od jakiegoś czasu i chciałabym zrobić, ale no nie wychodzą mi jakoś takoś, albo zacznę coś robić i zostawiam, bo nie mam serca już do czegoś zwyczajnie, gdyż nie wychodzi mi od razu tak jak bym chciała... A może to wynika z mojego perfekcjonizmu... Chciałabym, żeby wszystko było idealne od razu a przecież niekiedy trzeba wielu lat by coś opanować, wielu ćwiczeń, systematyczności, wyrzeczeń...
    Takim sposobem pogrzebałam wszystkie talenty, a teraz próbuję trochę odkopać. Tylko okres gorszy, bo to jednak nie te czasy. Teraz dziecię małe, nie-mąż, praca...
Ale staram się! Jeszcze troszkę mi chyba zostało czasu do odejścia z tego świata i może mi się uda pewne rzeczy osiągnąć i tego czasu nie zmarnować. Nigdy nie jest za późno na obranie właściwej drogi hehe. Jak myślicie?
I do roboty! Koniec leniuchowania!

    No ale post o czym innym miał być, a ja jak zwykle na jakieś inne tory myślenia zbaczam.
Dzisiaj Orkiestra Świąteczna Wielka (nie wiem dlaczego włączył mi się od jakiegoś czasu Yoda stajl i nie mogę się pozbyć tego przestawiania szyku i w ogóle przestawiania. Aaaaa!) gra i ja z tej okazji serducho zamieszczam, żeby chociaż się sercem złączyć z tą szczytną inicjatywą. Tym bijącym i tym wydzierganym hihi, bo zasypani jesteśmy w małym domku na odludziu i nie uczestniczę w tym roku w żaden sposób w Orkiestrze i po raz pierwszy od wielu lat nie wrzucę nawet symbolicznej monetki...
Teraz sobie pomyślałam, że też mogłabym wystawić coś na licytację dla WOŚP, ale ja człowiek małej wiary w siebie samą pomyślałam: "Z czym ja mam wystartować?" Ale może mnie olśni za rok.

W radio siesta. Muzycznie umila czas.
W środku spokój :)
Zmykam, bo jeszcze troszkę rzeczy do zrobienia mi zostało mimo, że słońce zaszło i chciałoby się żeby  siesta trwała i trwała i trwała...
Pozdrawiam Was!
Miłego końca niedzieli :)
Ania G.

Dziś pacyfka z okna Sabi. PEACE!


p.s. dla szydełkujących link how to make crochet heart
p.s. 2 widzieliście dzisiaj księżyc?





8 komentarzy:

  1. Ja również czekam na olśnienie za rok, bo przeciez nigdy nie jest za późno!!! Kochana życzę Tobie i sobie;P wydłużenia doby do maksimum, choć wiem że to nie możliwe ale fajnie pomarzyć coby było gdyby;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe fajne życzenia.
    Ale wiesz co mi przyszło do głowy, że gdyby ta doba była dłuższa, to i tak czasu byłoby za mało chyba :)
    Też pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu!!!!!!
    Piękne serce:)
    My też dziś Orkiestrowo, Lena zachwycona śniegiem:)
    Biegała i rzucała....no i obowiązkowo saneczki:)
    Buziaki dla Was Kochana!
    A serduszko PIĘKNE!!! chwyta za se....:)
    Ola:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ola!
      p.s. ładny nowy awatarek :)

      Usuń
  4. księżyca nie widziałam :(
    ale Twoje serce tak- jest takie "tłuściutkie" i pełne- dużo w nim miłości :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi no w taki sposób na nie nie patrzyłam.
      Podoba mi się myśl, że mam tłuściutkie serce sama będąc chucherkiem takim.
      Bo to w środku też pełne miłości jest :)

      A księżyc był jak sierp. Duuuuży i cieniutki i piękny....
      Nie przesadzając prawie jak ten -> http://www.varbak.com/fotografia/zdj%C4%99cia-sierp-ksi%C4%99%C5%BCyca-zdj%C4%99cia

      Usuń
    2. zobaczyłam zdjęcie -piękny był, szkoda, że w realu go przegapiłam

      Usuń
  5. Aniu!
    Puk, puk:)
    Zapraszam do mnie po wyróżnienie:)
    Buziaki dla Was:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń